Najczęściej czytane artykuły
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Korespondencję wpływającą przyjmuje sekretariat Śląskiego Centrum Wolności i Solidarności.
Formy przekazywania korespondencji:
- Poczta tradycyjna - wysyłka na adres: Śląskie Centrum Wolności i Solidarności, ul. Wincentego Pola 38, 40-596 Katowice
- Poczta elektroniczna e-mail - biuro@scwis.pl
- Osobiście w sekretariacie ŚCWiS (ul. Wincentego Pola 65, 40-596 Katowice, budynek dyrekcji kopalni "Staszic-Wujek", III piętro, pok. 42) lub w budynku głównym ŚCWiS (ul. Wincentego Pola 38, 40-596 Katowice, parter, recepcja)
Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w godzinach pracy sekretariatu ŚCWiS, tj. od poniedziałku do piątku, od 7.30 do 15.30.
Przyjmowanie skarg i wniosków w Śląskim Centrum Wolności i Solidarności
Podstawy prawne rozpatrywania:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 - tekst jednolity) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r w sprawie organizacji rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z 2002, poz. 46)
Skargi i wnioski można składać pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu. Dyrektor ŚCWiS przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki od 15.00 do 16.00 po wcześniejszym umówieniu:
- telefonicznie pod numerem 32 6012108
- mailowo pod adresem biuro@scwis.pl
- pocztą tradycyjną pod adresem Śląskie Centrum Wolności i Solidarności, ul. Wincentego Pola 38, 40-596 Katowice
- osobiście w sekretariacie ŚCWiS
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostają bez rozpoznania.